Convorbiri duhovniceşti cu învăţăceii LT „Ştefan cel Mare” din or. Drochia

1953

La iniţiativa protopopiatului Drochia, în Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare” din centrul raional a avut loc o întâlnire duhovnicească cu elevii claselor liceale.

Genericul a fost „Normalul anormal din societatea de astăzi” şi a fost invitat părintele profesor Octavian Moşin, preşedintele Asociaţiei Studenţilor Creştini Ortodocşi.

Cu un mesaj de salut către cei prezenţi au venit preoţii Elisei Vuluţă şi Andrei Perju, implicaţi în predarea disciplinei opţionale Religie în instituţiile din oraş.

Părintele Octavian Moşin s-a referit la principalele pericole ale tinerilor de astăzi şi a venit cu sfaturi practice privind îmbunătăţirea vieţii duhovniceşti.

Părintele protopop Pavel Vuluţă a împărtăşit tinerilor impresii în urma revenirii din pelerinajul la locurile sfinte din Ierusalim şi s-a axat pe minunile legate de aceste locuri biblice.

La final, slujitorii au discutat cu pedagogii şi elevii, planificând şi alte întâlniri de suflet cu aceştia.

Cei prezenţi au primit o carte cu gânduri creştine pentru tinerii de astăzi şi iconiţe aduse din Ţara Sfântă.

 


Articole Asemănătoare
3577

După două decenii în clasa a XII-a

Acum două decenii eram în clasa a XII-a la Liceul Teoretic „B. P. Hasdeu” din or. Drochia. În data de 19 februarie, am avut fericita ocazie să-mi revăd liceul şi oamenii dragi ce mai activează în această instituţie. O deosebită plăcere am avut să-i întâlnesc pe domnii Scoferţa, Eşanu, dar şi pe dna director Rodica […]

Articole postate de același autor
21276

De ce copiii japonezi niciodată nu sunt mofturoși?

Japonia este una dintre cele mai uimitoare țări. Toată lumea cunoaște că japonezii sunt sârguincioși, perseverenți, disciplinați și foarte grijulii cu natura.  Cum își educă japonezii copiii? Oamenii, care vizitează Țara Soarelui Răsare, sunt uimiți de relațiile deosebite dintre diferite generații de japonezi. Copiii sunt ascultători și drăguți, adulții — adecvați, bunicii — iubitori, însă fără „tonul dezmierdător” […]