Părintele Iustin de la Oașa: Cine nu merge la vot, este un laș! Neprezența la vot este păcat strigător la cer. După aceea vei da socoteală pentru toate care vor urma, că or să urmeze foarte multe

3667

Părintele Iustin Miron, duhovnicul Mănăstirii Oașa din județul Alba, a îndemnat românii să meargă la Referendum, pentru că altfel, consecințele vor fi unele „la care nici nu ați visat vreodată”.  

Monahul a spus că aceasta nu este o luptă împotriva cuiva, ci una pentru apărarea familiei și a normalității. Părintele a mai spus că acela care nu merge la vot „este un laș” și că Dumnezeu s-a pronunțat „ o dată în istorie pe subiectul homosexualitate. La Sodoma și Gomora era homosexualitate. Și ce s-a întâmplat? I-a șters de pe suprafața pământului”.

„Iubiți credincioși, este o chestiune de interes național. Nu e vorba de a vota politic. Ce vrem, de fapt, ce se vrea – s-au făcut demersuri multe până să se ajungă la referendumul ăsta, și a fost drumul greu și lung, și și-au asumat mulți dintre noi treaba asta – să se schimbe un articol din Constituție, referitor la căsătorie, acolo unde se scrie că căsătoria e între doi soți. Nu se specifică că e bărbat sau femeie, ci doi "soți”, care pot fi orice: bărbați cu bărbați, femei cu femei și așa mai departe. Și să se spună foarte clar că e vorba de un soț și o soție, adică căsătoria se face între un bărbat și o femeie. Și trebuie să votăm pentru treaba asta – ca să vedeți în ce hal suntem! Trebuie să votezi, trebuie să te chinui, să te zbați la infinit, ca să se recunoască realitatea, ca să se recunoască normalitatea. Și acuma, ca să fim normali, păi trebuie să investim, tată, și să ne zbatem ca să ajungem la normalitate. Păi, atunci, unde suntem, de trebuie să traversezi atâta spre normal? Păi clar că suntem anormali.

Eu mai pot spune despre mine că sunt normal dacă eu, ca bărbat, zic că nu-s bărbat, îs femeie, mă declar femeie? Păi cum apar? Adică, ce poți să spui despre mine, care eu zic că nu, nu mai sunt bărbat, sunt femeie, vreau să fiu femeie, treceți-mă, schimbați buletinul că sunt femeie. Sunt nebun, nu sunt femeie! Asta sunt, am înnebunit, pur și simplu am înnebunit! Cum adică, ești bărbat și spui că nu ești bărbat, și că ești femeie și te declari și te schimbi? Este clar, nebunie curată, ai luat-o pe arătură! Și suntem într-o situație de felul ăsta! Adică, atâta mișcare și atâta… pentru normalitate? Păi nu-ți vine să crezi așa ceva, frate, dragul meu.
 
Eu vă spun o treabă: noi nu am fost la vot niciodată – noi, Mânăstirea Oașa – deși avem drept de vot și suntem chemați la vot, să votăm politic când se fac alegeri. Nu am fost, dar acum vom merge la vot. Va fi prima oară în viața noastră de călugări când vom merge la vot. Noi, călugării, vom merge la vot. De ce? Ca să apărăm familia! Păi ce avem noi, că suntem călugări, cu familia până la urmă? Păi suntem una, fraților, nu ați știut asta? Zice că suntem pe cete: cete călugărești, cete mirenești… Păi și toate astea formează una, toți formăm poporul lui Dumnezeu. Noi nu am mers la mânăstire ca să ne despărțim de dumneavoastră, ci ca să ne unim cu dumneavoastră. Pentru dumneavoastră, pentru relația noastră împreună am mers noi la mânăstire, să ne sfințim; nu ca să ne izolăm, ci ca să ne unim! Păi, și atunci, toate problemele sunt ale tuturor. Problema asta a familiei, de a apăra familia, este și o problemă a noastră, a celor care trăim în feciorie.
 
Cred că am spus tot, iubiți credincioși, cu treaba asta: vom merge noi, călugării, și vom vota pentru familie. Dar, să știți, că nu sunt chestiuni izolate și cum vi se pare, speculative. E vorba de lumi; a alege o lume a normalului, sau a alege o lume a anormalului. Și nu e vorba de chestiuni punctuale, că ce ai cu homosexualii? Nu avem nimic cu homosexualii, să fie foarte clar. Avem poruncă să ne iubim unii pe alții, deci și pe ei. Pe toți trebuie să îi iubim. E clar că nu avem poruncă să iubim homosexualitatea, dar pe ei da! Noi nu avem nimic cu ei, noi nu mergem ca să ne luptăm cu cineva, ca să facem rău cuiva, ci mergem ca să apărăm, să ne apărăm familia, ca să apărăm normalitatea.
 
După asta, dacă pierdem, să zicem – și șansele sunt mici… Ca să avem șanse, trebuie să mergem la vot, fără nicio discuție. Dar, dacă nu, vor urma multe altele la care nici nu ați visat vreodată! Câte vor urma după chestia asta, după ce se vor legaliza treburile asta, câte drepturi vor urma să fie, să le dobândească; păi se schimbă toată societatea.
 
Spun mulți analiști că cel mai important moment de la Revoluție încoace e momentul ăsta, pentru neamul nostru, așa e de important! – și suntem de acord. Dacă vă lăsați furați, impresionați de niște aberații pe care le auziți de la demoni prin oameni, că nu știu ce, că de fapt scrie în altă carte altceva… Hai să fim serioși! Păi e firesc pentru omul necredincios să nu vadă, dar noi?
Fără nicio discuție că suntem în majoritate și câștigăm dacă vom merge la acest vot. Fără nicio discuție! Și cine nu merge la vot, este un laș, să fie foarte limpede treaba asta. Este un laș cine nu merge la vot! Dacă mergem noi, călugării, să votăm pentru familie, păi dumneavoastră nu mergeți? Prezența la vot este obligatorie, fără nicio discuție e obligatoriu și neprezența la vot este păcat, păcat strigător la cer. Este o imagine foarte dură și este cumva și un moment al adevărului. Adică, acum putem să vedem îngerii și demonii, să vedem cine are îngeri și cine are demoni, și acum se vede fiecare ce poartă în el, ce hram poartă, acum se vede cine e bărbat și cine e femeie fricoasă. Acum se vede cine e bărbat la minte, și cine are curaj, și cine are demnitate! Se vede acum cine îi, acum se vede! E o oglindă și un moment, cum am zis, al adevărului în care ne vedem. Te justifici? Poți să îți dai justificările câte vrei. Cum zicea părintele Teofil? "Explicația nu schimbă situația”. Ești omul dracului, sau omul lui Dumnezeu. Păi, Dumnezeu e cu familia cum a fost dintotdeauna, a binecuvântat-o dintotdeauna și o binecuvântează, și acolo e Dumnezeu. Și unde nu e Dumnezeu, sunt demonii, să vă fie limpede treaba asta!
 
Dumnezeu s-a pronunțat o dată în istorie pe subiectul homosexualitate. La Sodoma și Gomora era homosexualitate. Și ce s-a întâmplat? I-a șters de pe suprafața pământului. Ce să mai atâta, tot o negociem, o dăm la întors în fața păcatului, și a otrăvii, și a morții. Avem în față viața și moartea, să vă fie limpede treaba asta! Dacă nu conștientizați, dacă nu vă duce capul, dacă nu credeți, măcar ascultați de ăia care văd și care cred cu adevărat. Care sunt ăia? Păi uită-te la Biserică, dacă nu vezi.
 
Unde e Biserica, unde merge Biserica? Păi clar că merge cu familia Biserica. Păi, dacă nu ești acolo… Unde e Biserica lui Dumnezeu, e Dumnezeu. Dacă nu ești acolo, ești cu demonii, să îți fie limpede, și după aceea vei da socoteală pentru toate care vor urma, că or să urmeze foarte multe.
 
Uitați-vă un pic în viața Occidentului, câte chestii anormale au ajuns și câte vor mai fi. Uitați-vă în curtea vecinilor. Așa trebuie să ajungem? Chiar nu mai avem demnitate deloc, ca oameni? Chiar așa am ajuns, vânduți cu totul? Uite, acum ce înseamnă democrație? Că e puterea în mâna poporului. Păi e puterea la noi, să o exercităm, să arătăm că suntem stăpâni aici și că Dumnezeu e cu noi, și Dumnezeu ne-a ținut și ne ține, și nu demonii. Restul sofismelor, și explicații și nu știu ce, și tot felul, nu au nicio valoare, sunt mai mici sau egale cu zero.
 
Deci, ești sau nu ești cu Dumnezeu. Avem în față viața și moartea. Și Dumnezeu a spus oamenilor dinainte: îți pun în față viața și moartea – și nu a zis: fă ce vrei – ci a zis: alege viața!
 
Alege viața, alege-L pe Dumnezeu, alege neamul, alege adevărul, alege familia!
 
Dumnezeu să ne ajute!”

Articole Asemănătoare
955

Impresii de la tabără de Oaşa, mănăstirea situată la granița dintre cer si pământ

Timp de 10 zile mai mulți tineri din Republica Moldova, au avut posibilitatea de a participa la Tabăra Internațională de la mănăstirea Oașa, organizată cu scopul a reuni tinerii creștini ortodocși români din diaspora în jurul valorilor de credință și neam. Peste 40 de tineri au fost integrați în programul bogat al mănăstirii, ce presupunea […]

Articole postate de același autor
5484

„De ce nu mă iubeşte cel pe care îl iubesc eu?”

„De ce nu mă iubeşte cel pe care îl iubesc eu?”. De ce? Pentru că nimeni nu răspunde la o pretenţie. Dacă pretinzi cuiva să te iubească pentru că tu îl iubeşti, e un abuz şi omul se apără cum poate. Iubirea nu se pretinde, ci se dăru­ieşte. Iar ceea ce ai numit adineauri iubire […]