Clipul blasfemiator care încurajează donarea de organe: Iisus răstignit pe Cruce, pus să semneze consimțâmântul de donator

1977

O companie australiană care încurajează donarea de organe prezintă o interpretare comică a lui Iisus Hristos crucificat, în timp ce soldații romani încearcă să-l convingă semneze pentru a-și dona organele după moarte.
Reclama produsă pentru campania „Dying to Live", susținută de guvern, a provocat furie printre creștini, care au numit-o „dincolo de blasfemie”. În acest sens, o grupare australiană creștină a lansat o petiție pentru eliminarea reclamei.
ImunoMedica

„Acest spot publicitar pentru donarea de organe a împrumutat unul dintre cele mai importante momente din istoria creștinismului și a folosit-o ca un dispozitiv ieftin pentru a promova un mesaj pe care mulți creștini, în alte circumstanțe, ar dori poate să îl sprijine”, declară grupul, potrivit LifeSite News.

„Campania voastră a ales să batjocorească credința multori creștin. E greu ca acest mesaj să poată avea efectul dorit", adaugă acesta.

Spotul publicitar de 2,5 minute începe cu o femeie care plânge în timp ce Îl privește pe Iisus Hristos răstiginit pe Cruce. Registrul se schimbă rapid când doi soldați români se apropie de Iisus pentru a-I cere să se înscrie ca donator de organe. Personajele se amuză însă când își dau seama că Hristos nu poate scrie fără ajutor, mâinile Lui fiind pironite pe lemnul crucii.

„Organele Tale ar putea salva viața a șase persoane - șapte persoane. Ca să nu mai spunem cum oasele, țesuturile moi și ligamentele ar putea schimba viața multor altora. Corneea, cu ea îi vei ajuta pe orbi să vadă. Ce miracol”, spun actorii din spot, cu ton batjocoritor.

„Evident, aș face-o. Eu sunt Iisus”, răspunde cel de pe Cruce.

Apoi, soldații împing un smartphone atașat la vârful unei sulițe până la cruce, pentru ca Iisus să facă clic pe butonul consimțământului pentru donarea de organe. După care cei doi soldați își fac un selfie cu Iisus răstignit pe Cruce.

Michael Hichborn, de la Institutul Lepanto, a declarat pentru LifeSiteNews că transplanturile de organe sunt și așa suficient de controversate pentru a mai le mai asocia și aceste imagini blasfemiatoare.

„Problemele morale grave asociate cu donarea de organe vitale sunt destul de controversate. Transplanturile de inimă, de exemplu, sunt imposibile fără a ucide în mod deliberat donatorul”, a explicat acesta. „Dar folosirea jertfei Mântuitorului pentru a promova astfel de lucruri este dincolo de blasfemie. Cuvintele nu pot exprima cât de gravă este o ofensă pentru Domnul”, a adăugat el.

sursa activenews.ro


Articole Asemănătoare
1152

Blasfemie la adresa Bisericii Ortodoxe. Batjocura la adresa Sfintelor Icoane este promovată intens de media

Asociația Siguranța Auto a lansat „Sfinții Neocrotitori ai Smartphone-Condusului”, pentru a atrage atenția că icoanele de mașină nu îi protejează pe șoferi de pericolele folosirii telefonului atunci când conduc. Această asociație distribuie chiar și ilustrate șoferilor din trafic cu icoane ridiculizate care au pe chipul Mântuitorului, Îngerului protector și al Sf. Prooroc Ioan Botezătorul emoticoane […]

Articole postate de același autor
2138

Relaţiile înainte de căsătorie afectează viitorea familie

Dacă unii tineri au relaţii sexuale înainte de căsătorie sau unii practică păcatul malahiei şi apoi ajung să se căsătorească, credeţi că şi căsătoria lor va avea de suferit din cauza acestor relaţii sexuale şi acestor practici interioare ei? Da, din multe puncte de vedere căsătoria lor va avea de suferit. În primul rând, din […]