


Mai puțină carne, mai multă viață?
Un studiu publicat în revista Cell Metabolism demonstrează că o masă săracă în proteine asigură o viață plină de sănătate și ani. „În baza studiilor pe organisme simple, șoareci și oameni am obținut dovezi convingătoare că o dietă bogată în proteine – în special proteine de origine animalieră – este aproape la fel de nocivă […]

Studiu: 90% din copiii de 2-3 ani diagnosticaţi cu o formă de autism au ca principală cauză televizorul, mobilul sau tableta
Un studiu făcut de Centrul pentru Copii cu Autism arată că în cazul a 90% dintre copiii de 2-3 ani, care sunt diagnosticaţi cu o formă de autism, factorul declanşator este vizionarea excesivă a programelor TV sau a altor forme de realitatea virtuală. „Dacă aparent 5 ore pe zi de vizionare ar trebui “să nu […]













